Online kurz s 10týdenním mentoringem

Prodejní marketingová kampaň

Naučte se plánovat ziskové kampaně krok za krokem.

Vytvořte si se mnou kampaň, kterou můžete spustit hned po kurzu a začněte prodávat své služby a digitální produkty.

Začínáme ... 11. 2024

Online kurz s 10týdenním mentoringem

Prodejní marketingová kampaň

Naučte se plánovat ziskové kampaně krok za krokem.

Vytvořte si se mnou kampaň a začněte prodávat své služby
a digitální produkty hned po kurzu.

Začínáme ... 11. 2024

Poznáváte se?

Poznáváte se?

Jste odborníci ve svém oboru, ale prodej vašich služeb a produktů vázne?

Jste odborníci ve svém oboru, ale prodej vašich služeb a produktů vázne?

Chcete zařadit kampaně do svého podnikání, ale máte strach, že to nezvládnete?

Chcete zařadit kampaně do svého podnikání, ale máte strach, že to nezvládnete?

Nevíte, co vše do kampaní patří, čemu se vyhnout a na co nezapomenout?

Nevíte, co vše do kampaní patří, čemu se vyhnout a na co nezapomenout?

Je pro vás kampaň noční můra plná stresu, strachu a vyčerpání?

Je pro vás kampaň noční můra plná stresu, strachu a vyčerpání?

Tak to jste na správném místě!

Kurz jsem strukturován tak, že si krok za krokem sestavíte svou prodejní marketingovou kampaň.

Teoretické, a především praktické dovednosti, které se v kurzu naučíte, vám pomohlou nejen v kampaních, ale použijete je i ve svém každodenním podnikání.

Do kurzu jsem zahrnula vše, co k vytvoření úspěšných kampaní potřebujete. Ušetřím vám spoustu času hledáním možností a návodů na internetu a zkoušením ověřených technik ostatních podnikatelů.

Vytvoříme kompletní kampaň pro vaši konkrétní nabídku.

"Na kampaň jsem připravená!"

Tohle mi napsala Kristýna po kurzu.

Na kurz jsem šla ve chvíli, kdy jsem měla pár kampaní za sebou, ale pořád mi tam něco chybělo a chtěla jsem se zlepšit – udělat pořádný skok. Navíc se mi kurz hodil i termínově, kdy jsem si plánovala konkrétni kampaň s jasným termínem na můj program. Vycházela jsem z minulých zkušeností, ale Sabča mi dala jasný obraz toho, kde přesně jsem chyby dělala, co opravit a jak se na situaci připravit. Videa nebyla okecávací, ale jasná, stručná, rovnou k věci a vše podstatné. Vynikající byla i Sabči osobní podpora na ZOOMu, kdy jsme procházeli nejen naše otázky, ale dostávaly i zpětnou vazbu na náš pokrok. Vždy jsem měla pocit, že mne posouvá a jsem fakt na kampaň připravená. 😊

Kristýna Vosyková
Mentorka obsahového marketingu

Co vás v kurzu čeká?

Co vás v kurzu čeká?

Moje plná podpora a byznys mentoring po dobu 10+ týdnů.

Moje plná podpora a byznys mentoring po dobu 10+ týdnů.

Zpětná vazba pro všechny vaše úkoly, texty, grafiku, plány i nápady.

Zpětná vazba pro všechny vaše úkoly, texty, grafiku, plány i nápady.

Návody, které jdou rovnou k věci. Videa jsou jasná, stručná a výstižná.

Návody, které jdou rovnou k věci. Videa jsou jasná, stručná a výstižná.

Materiály, které můžeš používat opakovaně.

Materiály, které můžeš používat opakovaně.

Na co se můžete těšit v jednotlivých modulech

Modul 1. - Systematika prodejní kampaně

Hned na začátku si řekneme, jak fungují online marketingové kampaně, z jakých dílčích částí se skládají a jak nejefektivněji naplánovat aby byly efektivní a hlavně ziskové.

Modul 2. - Otvírák kampaňového trychtýře

Jaký zvolit magnet neboli otvírák pro svou kampaň? Probereme všechny jednotlivé možnosti – od webináře, přes masterclass, tréninky, výzvy až po minikurzy včetně jejich struktury a obsahu.

Modul 1. - Systematika prodejní kampaně

Hned na začátku si řekneme, jak fungují online marketingové kampaně, z jakých dílčích částí se skládají a jak nejefektivněji naplánovat aby byly efektivní .

Modul 2. - Otvírák kampaňového trychtýře

Jaký zvolit magnet neboli otvírák pro svou kampaň? Probereme všechny jednotlivé možnosti – od webináře, přes masterclass, tréninky, výzvy až po minikurzy včetně jejich struktury a obsahu.

Modul 3. - Cesta zákazníka

V modulu 3 se zaměříme na vaše ideální klienty. Kde jsou a jak vás mohou potkat i bez usilovného hledání.

Modul 4. - Prodejní stránka, landing page

Jak a kde je vytvořit, aby měnily běžné návštěvníky na vaše platící klienty.

Modul 3. - Cesta zákazníka

V modulu 3 se zaměříme na vaše ideální klienty. Kde jsou a jak vás mohou potkat i bez usilovného hledání.

Modul 4. - Prodejní stránka, landing page

Jak a kde je vytvořit, aby měnili běžné návštěvníky na vaše platící klienty.

Modul 5. - Publikační plán pro sociální sítě

Základem úspěšné kampaně a vaší pohody při ní je znát, kdy, kde a co se bude dít. Naučíte se přemýšlet o obsahu v souvislosti s prodejem a vytvoříte si kompletní publikační plán pro sítě  i e-mailing.

Modul 6. - Bonusy a jak s nimi pracovat

Podpořte zájem i prodej u svých potenciálních klientů v průběhu celé kampaně a naučte se chytře pracovat s bonusy.

Modul 5. - Publikační plán pro sítě i NW

Základem úspěšné kampaně a vaší pohody při ní je znát, kdy, kde a co se bude dít. Naučíte se přemýšlet o obsahu v souvislosti s prodejem a vytvoříte si kompletní publikační plán pro sítě  i e-mailing.

Modul 6. - Bonusy a jak s nimi pracovat

Podpořte zájem i prodej u svých potenciálních klientů v průběhu celé kampaně a naučte se chytře pracovat s bonusy.

Modul 7. - Kreativa: texty, grafika, videa

Podpořte svou kampaň dobře připravenými texty, obrázky, videem i kompletní grafikou pro své sítě i newsletter.

Modul 8. - Kampaňové e-maily

Dostanete podrobnou tabulku e-mailů i s checklistem a jako bonus šablony prodejních e-mailů.  

Modul 7. - Kreativa: texty, grafika, videa

Podpořte svou kampaň dobře připravenými texty, obrázky, videem i kompletní grafikou pro vaše sítě i newsletter.

Modul 8. - Kampaňové e-maily

Dostanete podrobnou tabulku e-mailů i s checklistem a jako bonus šablony prodejních e-mailů.  

Modul 9. - Downsell a Upsell

Naučíte se pracovat s doplňkovou nabídkou (downselly a upselly) během kampaně, tedy kdy, pro koho a jaký typ downsellu/upsellu zvolit, abyste navýšili své prodeje, i když IK nebude chtít přímo konkrétní produkt v nabídce.

Modul 10. - Vyhodnocení a měření

Podíváme se na měření a práci s daty. Naučíte se,  jak dělat závěrečná vyhodnocení kampaně. Výsledky díky kterým můžete optimalizovat a zefektivnit svou příští kampaň.

Modul 9. - Downsell a Upsell

Naučíte se pracovat s doplňkovou nabídkou (downselly a upselly) během kampaně, tedy kdy, pro koho a jaký typ downsellu/upsellu zvolit, abyste navýšili své prodeje, i když IK nebude chtít přímo konkrétní produkt v nabídce.

Modul 10. - Vyhodnocení a měření

Podíváme se na měření a práci s daty. Naučíte se,  jak dělat závěrečná vyhodnocení kampaně. Výsledky díky kterým můžete optimalizovat a zefektivnit svou příští kampaň.

1) Správa sociálních sítí, plánování a strategie online marketingu:

Analýza cílového trhu a identifikace klíčových cílových skupin. Vytváření efektivních marketingových strategií pro online prostředí. Plánování obsahových kalendářů a časování kampaní. Přehledná ukázka plánování příspěvků na sociálních sítích a k tomu potřebné aplikace (Notion, Meta, Google tabulky). Pracujeme s Facebookem, Instagramem, Linkedin, Youtube. Součástí jsou jak psychologie prodeje, tvorba obsahu, tak i aplikace pro automatizované zveřejnění postů. Zaměřeno na kompletní pokrytí sítí v aktivní kampani pomocí časové osy i publikačního plánu (editovatelné šablony). Propracované editovatelné šablony byznys, marketingového i publikačního plánu. Součástí kurzu je plánovací masterclass a editovatelné, automat. finanční tabulky, pro přehled a orientaci v podnikání. Časová osa pro kampaň i pro celý rok. BONUS: Notion – založení a nastavení aplikace se šablonou a napojením na automatické plánování postů na sítích.

2. E-mailing a automatizace v kampani

Využívání psychologických aspektů v e-mailingu v marketingové kampani – kompletní chceck-listy pro e-maily ve všech fázích kampaně. Segmentace a oslovování zákazníků na základě jejich rozhodování a akčních kroků. MailerLite – nástroj pro sběr kontaktů, tvoření e-mailových automatizací.

3. Prodejní stránka, landing page, děkovací stránka

Kompletní videonávody – technické návody i praktické ukázky prodejních stránek i landing page. Porozumění základním psychologickým principům ovlivňujícím nákupní rozhodnutí zákazníků a jejich segmentace. MailerLite – mailingový nástroj pro sběr kontaktů, tvoření e-mailových automatizací, kampaní, landing page i děkovacích stránek. V souvislosti s použitím pro vlastní doménový e-mail mají účastnící v kurzu přístup k technickým návodům, jak si založit vlastní doménu i hosting se zabezpečením pro internetové prohlížeče. WordPress a buildery Elementor a Divi. Pomocí builderů si účastníci vytvoří landing page pro magnet do kampaně i prodejní stránku hlavního produktu v kampani přímo u sebe na webu a mohou je v dalších kampaních snadno duplikovat a znovu použít. BONUS: Grafické minimum pro perfektní prodejní stránku.

4. Copywriting a prodejní texty:

Principy copywritingu pro online prostředí. Vytváření atraktivních a personalizovaných textů pro různé marketingové kanály. Testování a optimalizace textů pro zvyšování účinnosti dosahů a prodeje v kampaních. Využití umělé inteligence pro tvorbu obsahu – texty, generování pomocných textů, strategie pro obsah a vše, kde můžeme využít (ChatGPT, Gemini, Lama). BONUS: Copynávod jak na sekci „O MNĚ“

5. Placená PPC reklama v kampaních:

Kurz obsahuje všeobecná doporučení pro tvorbu, plánování i vyhodnocování PPC kampaní. Probíráme obsah, strategii, kreativu, vyhodnocování i rozpočty. PPC reklama – Facebook, Instagram, Google Ads, Sklik. BONUS: Videonávod- kompletní nastavení konverzní reklamní kampaně FB/IG.

6) Analýza, měření a vyhodnocení kampaní:

Nastavení a sledování klíčových metrik a analýza výsledků kampaní. Vytváření reportů pro prezentaci úspěchů a navrhování dalších kroků pro optimalizaci marketingových aktivit. Monitorování klíčových ukazatelů výkonu (KPI) a analýza dat pro optimalizaci kampaní. Google Analytics, UTM parametry – Vyhodnocení je základem pro další úspěšné opakování kampaní.

Jak bude vše probíhat.

Kompletní moduly s videonávody a úkoly se otevřou hned na začátku kurzu.

Skupinový mentoring a brainstorming budou každé pondělí živě na Zoomu.
Praxe a coworking bude každé úterý živě, kde se podíváme na vaše dílčí kroky a kde dostanete zpětnou vazbu a doporučení.

Ke všem materiálům máte přístup po dobu 3 let od zakoupení kurzu.

Program je skupinový s maximální podporou a zpětnou vazbou, neobsahuje však můj čas mimo skupinu. 

Jak bude vše probíhat.

Samostatné moduly s videonávody a úkoly se otevřou hned na začátku kurzu.

Skupinový mentoring a brainstorming budou každé pondělí živě na Zoomu.
Praxe a coworking bude každé úterý živě, kde se podíváme na vaše dílčí kroky a kde dostanete zpětnou vazbu a doporučení.

Ke všem materiálům máte přístup po dobu 3 let od zakoupení kurzu.

Program je skupinový s maximální podporou a zpětnou vazbou, neobsahuje však můj čas mimo skupinu. 

Maximální podpora a zpětná vazba.
Co to znamená?

Maximální podpora je mé kompletní marketingovo-mentoringové know-how a roky praxe v projektech českých i mezinárodních.

Moje zpětná vazba na všechny dílčí úkoly v kurzu. Q/A - vy se ptáte a já odpovídám. Doporučení a úpravy struktur, úprava textu i grafiky, konzultace k programu/službě/produktu, pro kterou je kampaň stavěna. Technická pomoc včetně návodů.

Bonusy

Našlapané bonusy, které vám pomohou nejen při tvorbě kampaní.

Praktické checklisty pro dílčí části kampaně.

Praktické checklisty pro dílčí části kampaně.

Byznys, marketingový a publikační plán.

Byznys, marketingový a publikační plán.

Časová osa.

Časová osa.

Energetický byznys v praxi - SWOT.

Energetický byznys v praxi - SWOT.

Čekají na vás i naprosto boží bonusy od mých klientek.

Čekají na vás i naprosto boží bonusy od mých klientek.

Bonusy od specialistek, díky kterým je kurz opravdu komplexní

– Právo v online podnikání – co je dobré znát.

– Kompletní checklist pro kampaň i její dílčí kroky.

– Editovatelné šablony prodejních e-mailů.

– Tabulka pro kompletní vyhodnocení.

– Kompletní podnikatelské plány – byznys, marketingový, publikační i finanční plán.

– Tvorba obsahu s využitím AI

– Notion – založení a nastavení aplikace se šablonou.

– Grafické minimum pro operfektní prodejní stránku.

– Copynávod  jak na sekci „O mně“.

– Kompletní nastavení konverzní reklamní kmpaně FB/IG.

– Identifikovaná osoba – vznik, přihlášení i potřebné formuláře.

– Video pro podnikání od A do Z.

Reference

Co říkají účastnice prvního běhu Kampaňové přípravky?

"Dostala jsem víc, než za co jsem zaplatila."

Do kampaňové přípravky jsem se přihlásila po absolvování kurzu o prodejce, protože mi Sabina osobně, ale také způsob jakým věci vysvětluje, velmi konvenuje. Sabča se s věcmi nepáře, na druhou stranu je schopna se během relativně krátké doby dostat k jádru věci a velmi lidsky a pochopitelně to vysvětlit. Prodej a kampaně pro mne vždycky bylo na hranici s magií – „jako jasně, že to někdo zvládá, ale já to určitě nebudu“. Díky tomuto kurzu jsem se naučila vidět věci v těch správných souvislostech a taky to, že příprava kampaně není žádná raketová věda. Nevím, jestli si kampaně budu užívat a dělat je sama i v budoucnosti, ale vím, co k nim potřebuji, jak chci, aby vypadaly, jaké mají mít výsledky, a s tímto se už externí spolupráce hledá daleko snáz. Absolutní prozření jsem zažila, když nám Sabina vysvětlovala práci se statickými a aktivními bonusy. Vím, že to pro některé nemusí být tak zásadní, ale pro mne to znamenalo porozumět tomu, proč nemám takové výsledky, které bych mít mohla. Všeobecně každý modul byl přínosný, a i kdybych to všechno věděla už předtím, tak bych do kurzu stejně šla jenom proto, abych se dozvěděla o časové posloupnosti a plánování samotné kampaně. Upřímně si myslím, že jsem dostala mnohem víc než, co jsem si zaplatila. Sabi, obávám se, že se mne jen tak nezbavíš 🙂 S lidmi jako jsi Ty je radost spolupracovat. Děkuji!

Tereza Žáčková Motalová
Life coach a školitelka Pravidel úspěchu

"Byl to pro mne přelomový program."

S referencí pro Sabinu jsem si dala na čas..

Protože jsem chtěla zažít při své kampani výsledky její Kampaňové přípravky přímo v akci.
A mohu říci, že tak, jak se mezi podnikatelkami bavíme o přelomových programech a kurzech, tenhle byl pro mě jedním z nich.

Díky tomuto kurzu jsem konečně opravdu POCHOPILA, jak má být kampaň k online kurzu poskládaná,
co vše má obsahovat, jak si spočítat vše časově dopředu, jaké pomocné prostředky použít a vytvořit. A to
pěkně krok za krokem.

Pochopit celý ten proces se mi povedlo díky skvěle vedeným a uspořádaným lekcím i díky Sabinině
nadstandartní podpoře
v našich společných setkáních i při osobních konzultacích.
Za sebe naprosto doporučuji a velmi děkuji!

Milena Kořínková-Čaromila
Celostní fyzio a aroma terapeutka

Hodnota kurzu a cena

  • 10 samostatných modulů – v hodnotě 40.000,-
  • 10 x 90 minut konzultací a mentoringu –  28.000,-
  • Zpětná vazba pro vaše texty, plány, strategie – mentoring a maximální podpora – K NEZAPLACENÍ
  • Bonusy : Energetický byznys v praxi – SWOT, byznys, marketingový a publikační plán, časová osa, kompletní checklisty pro dílčí části kampaně i speciílní bonusy od specialistek – vše v hodnotě – 22.000,-

Hodnota kurzu je více než 90 000,-

Cenu můžete uhradit i na splátky (informace najdete v nejčastějších otázkách níže).

Do kurzu je možnost vstoupit s dotací od ÚP v celkové výši 82%

 Při schválení dotací je doplatek z vaší strany 5.938,-

KÓD kurzu: 

Podmínkou je mít vlastní projekt, službu či nabídku. Pokud máte cokoli teprve namyšleného, napište, řeknu vám, zda je pro vás program vhodný. Záleží v jaké fázi se váš byznys právě nachází. 

Pro čerpání dotací je třeba splnit minimum 80% tedy 40 hodin celkem.

Zvažte prosím své časové možnosti, v případě, že se nechcete účastnit praxí, zvolte variantu bez dotací od ÚP. Praxe budou probíhat na společném Zoomu, kde se mě můžete rovnou doptat na vše potřebné.

Pro více informací mě kontaktujte:

sabinahrabovska@gmail.com, případně mi rovnou napište na messenger https://www.facebook.com/sabina.hrabovska

Rozjeďte vaše podnikání s kampaněmi
Akční cena platí jen:

Hodin
Minut
Vteřin

Cenu můžete uhradit i na splátky (informace najdete v nejčastějších otázkách níže).

Svou připravenou kampaň můžete spustit hned na konci kurzu.

Nejčastější otázky

Ano. V kurzu se vše naučíte krok za krokem. Od plánování, přes principy až po prodej.

Všechna praktické videa, videonávody a materiály najdete v členské sekci na webu. Ke kurzu je i FB skupina, kde budeme brainstormovat a upravovat vaše dílčí kroky v kampani.

Živá vysílání budou přes ZOOM.

Moduly jednotlivých týdnů se otevřou všechny hned na začátku kurzu. V pondělí nás čeká společný mentoring a brainstormin. V úterý praxe a coworking, kde máte prostor na vaše dotazy i zpětnou vazbu na hotové úkoly.

Kurz startuje v listopadu 2024.

Ano, platbu lze rozdělit na 3 splátky. Chcete-li splátky, napište mi na info@sabinahrabovska.cz

Záznamy a všechny přístupy do kurzu vám zůstanou 3 roky a můžete se k nim kdykoli vracet.
 

Ano, v kurzu jsou technické návody, mapy i doporučení pro aplikace a systémy, které vám práci ulehčí. Pracujeme i s AI. Pokud si nevíte rady, hned napište a moje skvělá asistentka vám pomůže s technikáliemi.

Kurz trvá 10 týdnů a intenzivní podporu budete mít po celou jeho dobu. Podpora ke kurzu je celem na 12týdnů.

Váháte, zda je kurz pro vás? Napište mi na info@sabinahrabovska.cz 

Každé pondělí mentoring od 13:00 – 15:00 hodin.
Úterý praxe a coworking od 9:00 – 12:00 hodin.

Termíny: Budou aktualizovány! 
21. 11.2024 – mentoring
22. 11. 2024 – praxe
28. 11. 024 – mentoring
29. 11. 2024 – praxe
4. 11. 2024 – mentoring
5. 11. 2024 – praxe
11. 11. 2024 – mentoring
12. 11. 2024 – praxe
18. 11. 2024 – mentoring
19. 11. 2024 – praxe
25. 11. 2024 – mentoring
26. 11. 2024 – praxe
2. 12. 2024 – mentoring
3. 12. 2024 – praxe
9. 12. 2024 – mentoring
10. 12. 2024 – praxe
16. 12. 2024 – mentoring
17. 12. 2024 – praxe

Živé workshopy:
1) Masterclass plánování  
2) Právo v online podnikání
3) Tvorba obsahu s využitím AI

Závěrečný společný Zoom a vyhodnocení připravených kampaní: termín bude doplněn.

Kdo vás kurzem provede?

Sabina Hrabovská - Markeťačka a byznys mentorka pro podnikatelky

Podnikání, obchodu a službám se věnuji od roku 2010. Měla jsem možnost vyzkoušet si zaměstnání, být externistkou i všemožné typy spoluprací a mé „doma“ je na volné noze, kdy mohu svou expertízou, znalostmi i schopnostmi podpořit růst svých klientů a jejich byznysu.

Proč se mnou spolupracovat:

✔ Vidím vše v souvislostech, vidím a vnímám peníze, možnosti i příležitosti, a umím ve vašem byznyse najít skryté poklady i potenciál.

✔ Jsem skvělý leader, a budu vás vést, podporovat a motivovat. Vedu klienty k pochopení a jejich orientování se v online marketingu, při prodeji i všech procesech, které k tomu patří.

✔ Propojuji a spojuji spiritualitu s praktickou racionalitou. Umím se nacítit na vás i váš projekt a sestavit efektivní strategii, která bude přesně dle vašich potřeb navzdory všem poučkám a musům.

✔ Vnímám ztráty finanční, energetické i nerovnováhu, a ukážu vám, jak vše vyladit. Vidím životaschopnost projektů a vím co podpořit a jak postupovat.

✔ Mým cílem je váš růst a spokojený a udržitelný byznys, který vás bude bavit.

Mám zkušenosti z korporátu, firem i start-upu, a ráda se zapojuji při tvorbě nových projektů i podpoře těch vzdělávacích a charitativních. Jako multipotenciálka se zapojuji dost a taky na dosti různých místech a projektech. A to mě baví.

Kdo vás kurzem provede?

Sabina Hrabovská - Markeťačka a byznys mentorka pro podnikatelky

Podnikání, obchodu a službám se věnuji od roku 2010. Měla jsem možnost vyzkoušet si zaměstnání, být externistkou i všemožné typy spoluprací a mé „doma“ je na volné noze, kdy mohu svou expertízou, znalostmi i schopnostmi podpořit růst svých klientů a jejich byznysu.

Proč se mnou spolupracovat:

✔ Vidím vše v souvislostech, vidím a vnímám peníze, možnosti i příležitosti, a umím ve vašem byznyse najít skryté poklady i potenciál.

✔ Jsem skvělý leader, a budu vás vést, podporovat a motivovat. Vedu klienty k pochopení a jejich orientování se v online marketingu, při prodeji i všech procesech, které k tomu patří.

✔ Propojuji a spojuji spiritualitu s praktickou racionalitou. Umím se nacítit na vás i váš projekt a sestavit efektivní strategii, která bude přesně dle vašich potřeb navzdory všem poučkám a musům.

✔ Vnímám ztráty finanční, energetické i nerovnováhu, a ukážu vám, jak vše vyladit. Vidím životaschopnost projektů a vím, co podpořit a jak postupovat.

✔ Mým cílem je váš růst a spokojený a udržitelný byznys, který vás bude bavit.

Mám zkušenosti z korporátu, firem i start-upu, a ráda se zapojuji při tvorbě nových projektů i podpoře těch vzdělávacích a charitativních. Jako multipotenciálka se zapojuji dost a taky na dosti různých místech a projektech. A to mě baví.

5 důvodů proč se naučit tvořit kampaně

v kurzu Kampaňová přípravka se naučíte mnohem víc

1.

Zlepšíte své marketingové schopnosti

Tvoření prodejní kampaně vám pomůže lépe pochopit a efektivněji aplikovat základy marketingu, jako je cílení, komunikace a prodej vašemu ideálnímu klientovi.

2.

Zvýšíte prodeje

Cílem prodejní kampaně je přesvědčit ideální klienty, aby si koupili vaše zboží nebo služby. Pokud je vaše kampaň strategicky navržena a provedena, může zvýšit prodeje a zisk.

3.

Zlepšíte své schopnosti komunikace

Tvoření prodejní kampaně vyžaduje schopnost jasně a účinně komunikovat s vašimi ideálními klienty. V kurzu se naučíte efektivní komunikaci, kterou využijete v kampaních i celém podnikání.

4.

Konkurence

Pokud se naučíte tvořit účinné prodejní kampaně a efektivní komunikaci, získáte konkurenční výhodu a lépe se na trhu prosadíte.

5.

Investice do budoucnosti

Pochopení principů prodeje, marketingu, komunikace a tvorby kampaní je skvělou investicí do vašeho podnikání. Můžete tyto dovednosti využít při vytváření nových produktů nebo služeb a při rozšiřování vaší podnikatelské činnosti.

Naučte se tvořit kampaně, prodávat a celý proces si opravdu užívat.