Naučte se plánovat ziskové kampaně krok za krokem
Vytvořte si se mnou kampaň a začněte prodávat své služby a digitální produkty hned po kurzu.
Naučte se plánovat ziskové kampaně krok za krokem.
Vytvořte si se mnou kampaň a začněte prodávat své služby
a digitální produkty hned po kurzu.
Vánoční a Novoroční volno od 16. prosince do 5. ledna
Poznáváte se?
Tak to jste na správném místě!
Kurz jsem strukturován tak, že si krok za krokem sestavíte svou prodejní marketingovou kampaň.
Teoretické, a především praktické dovednosti, které se v kurzu naučíte, vám pomohlou nejen v kampaních, ale použijete je i ve svém každodenním podnikání.
Do kurzu jsem zahrnula vše, co k vytvoření úspěšných kampaní potřebujete. Ušetřím vám spoustu času hledáním možností a návodů na internetu a zkoušením ověřených technik ostatních podnikatelů.
Spolupráce v číslech
z prodeje, odchodu, služeb, online
marketingu, komunikace a řízení
projektů pro podnikatele i firmy.
kteří prošli mými kurzy, osobní spoluprací,
skupinovým či individuálním
mentoringerm.
že ode mě konečně
pochopili vše, a že mě měli
potkat dřív.
Tohle mi napsala Kristýna po kurzu.
Na kurz jsem šla ve chvíli, kdy jsem měla pár kampaní za sebou, ale pořád mi tam něco chybělo a chtěla jsem se zlepšit – udělat pořádný skok. Navíc se mi kurz hodil i termínově, kdy jsem si plánovala konkrétni kampaň s jasným termínem na můj program. Vycházela jsem z minulých zkušeností, ale Sabča mi dala jasný obraz toho, kde přesně jsem chyby dělala, co opravit a jak se na situaci připravit. Videa nebyla okecávací, ale jasná, stručná, rovnou k věci a vše podstatné. Vynikající byla i Sabči osobní podpora na ZOOMu, kdy jsme procházeli nejen naše otázky, ale dostávaly i zpětnou vazbu na náš pokrok. Vždy jsem měla pocit, že mne posouvá a jsem fakt na kampaň připravená.
Kristýna Vosyková
Mentorka obsahového marketingu
Co vás v kurzu čeká?
Celkem 5 živých workshopů
a individuální konzultace
Termíny živých masterclass a workshopů budou doplněny.
Termíny živých masterclass a workshopů budou doplněny.
V kurzu najdete nově technické návody.
Zárověň poprvé v tomto běhu budou technické cally s mou skvělou asistentkou Šárkou, která vám odpoví na případné dotazy a pomůže vám vyřešit technické šotky.Na co se můžete těšit v jednotlivých modulech
Hned na začátku si řekneme, jak fungují online marketingové kampaně, z jakých dílčích částí se skládají a jak nejefektivněji naplánovat aby byly efektivní a hlavně ziskové.
Jaký zvolit magnet neboli otvírák pro svou kampaň? Probereme všechny jednotlivé možnosti – od webináře, přes masterclass, tréninky, výzvy až po minikurzy včetně jejich struktury a obsahu.
Hned na začátku si řekneme, jak fungují online marketingové kampaně, z jakých dílčích částí se skládají a jak nejefektivněji naplánovat aby byly efektivní .
Jaký zvolit magnet neboli otvírák pro svou kampaň? Probereme všechny jednotlivé možnosti – od webináře, přes masterclass, tréninky, výzvy až po minikurzy včetně jejich struktury a obsahu.
V modulu 3 se zaměříme na vaše ideální klienty. Kde jsou a jak vás mohou potkat i bez usilovného hledání.
Jak a kde je vytvořit, aby měnily běžné návštěvníky na vaše platící klienty.
V modulu 3 se zaměříme na vaše ideální klienty. Kde jsou a jak vás mohou potkat i bez usilovného hledání.
Jak a kde je vytvořit, aby měnili běžné návštěvníky na vaše platící klienty.
Základem úspěšné kampaně a vaší pohody při ní je znát, kdy, kde a co se bude dít. Naučíte se přemýšlet o obsahu v souvislosti s prodejem a vytvoříte si kompletní publikační plán pro sítě i e-mailing.
Podpořte zájem i prodej u svých potenciálních klientů v průběhu celé kampaně a naučte se chytře pracovat s bonusy.
Základem úspěšné kampaně a vaší pohody při ní je znát, kdy, kde a co se bude dít. Naučíte se přemýšlet o obsahu v souvislosti s prodejem a vytvoříte si kompletní publikační plán pro sítě i e-mailing.
Podpořte zájem i prodej u svých potenciálních klientů v průběhu celé kampaně a naučte se chytře pracovat s bonusy.
Podpořte svou kampaň dobře připravenými texty, obrázky, videem i kompletní grafikou pro své sítě i newsletter.
Dostanete podrobnou tabulku e-mailů i s checklistem, a jako bonus šablony prodejních e-mailů.
Podpořte svou kampaň dobře připravenými texty, obrázky, videem i kompletní grafikou pro vaše sítě i newsletter.
Dostanete podrobnou tabulku e-mailů i s checklistem, a jako bonus šablony prodejních e-mailů.
Naučíte se pracovat s doplňkovou nabídkou (downselly a upselly) během kampaně, tedy kdy, pro koho a jaký typ downsellu/upsellu zvolit, abyste navýšili své prodeje, i když IK nebude chtít přímo konkrétní produkt v nabídce.
Podíváme se na měření a práci s daty. Naučíte se, jak dělat závěrečná vyhodnocení kampaně. Výsledky díky kterým můžete optimalizovat a zefektivnit svou příští kampaň.
Naučíte se pracovat s doplňkovou nabídkou (downselly a upselly) během kampaně, tedy kdy, pro koho a jaký typ downsellu/upsellu zvolit, abyste navýšili své prodeje, i když IK nebude chtít přímo konkrétní produkt v nabídce.
Podíváme se na měření a práci s daty. Naučíte se, jak dělat závěrečná vyhodnocení kampaně. Výsledky díky kterým můžete optimalizovat a zefektivnit svou příští kampaň.
1) Správa sociálních sítí, plánování a strategie online marketingu:
Analýza cílového trhu a identifikace klíčových cílových skupin. Vytváření efektivních marketingových strategií pro online prostředí. Plánování obsahových kalendářů a časování kampaní. Přehledná ukázka plánování příspěvků na sociálních sítích a k tomu potřebné aplikace (Notion, Meta, Google tabulky). Pracujeme s Facebookem, Instagramem, Linkedin, Youtube. Součástí jsou jak psychologie prodeje, tvorba obsahu, tak i aplikace pro automatizované zveřejnění postů. Zaměřeno na kompletní pokrytí sítí v aktivní kampani pomocí časové osy i publikačního plánu (editovatelné šablony). Propracované editovatelné šablony byznys, marketingového i publikačního plánu. Součástí kurzu je plánovací masterclass a editovatelné, automat. finanční tabulky, pro přehled a orientaci v podnikání. Časová osa pro kampaň i pro celý rok. BONUS: Notion – založení a nastavení aplikace se šablonou a napojením na automatické plánování postů na sítích.
2. E-mailing a automatizace v kampani
Využívání psychologických aspektů v e-mailingu v marketingové kampani – kompletní chceck-listy pro e-maily ve všech fázích kampaně. Segmentace a oslovování zákazníků na základě jejich rozhodování a akčních kroků. MailerLite – nástroj pro sběr kontaktů, tvoření e-mailových automatizací.
3. Prodejní stránka, landing page, děkovací stránka
Kompletní videonávody – technické návody i praktické ukázky prodejních stránek i landing page. Porozumění základním psychologickým principům ovlivňujícím nákupní rozhodnutí zákazníků a jejich segmentace. MailerLite – mailingový nástroj pro sběr kontaktů, tvoření e-mailových automatizací, kampaní, landing page i děkovacích stránek. V souvislosti s použitím pro vlastní doménový e-mail mají účastnící v kurzu přístup k technickým návodům, jak si založit vlastní doménu i hosting se zabezpečením pro internetové prohlížeče. WordPress a buildery Elementor a Divi. Pomocí builderů si účastníci vytvoří landing page pro magnet do kampaně i prodejní stránku hlavního produktu v kampani přímo u sebe na webu a mohou je v dalších kampaních snadno duplikovat a znovu použít. BONUS: Grafické minimum pro perfektní prodejní stránku.
4. Copywriting a prodejní texty:
Principy copywritingu pro online prostředí. Vytváření atraktivních a personalizovaných textů pro různé marketingové kanály. Testování a optimalizace textů pro zvyšování účinnosti dosahů a prodeje v kampaních. Využití umělé inteligence pro tvorbu obsahu – texty, generování pomocných textů, strategie pro obsah a vše, kde můžeme využít (ChatGPT, Gemini, Lama). BONUS: Copynávod jak na sekci „O MNĚ“
5. Placená PPC reklama v kampaních:
Kurz obsahuje všeobecná doporučení pro tvorbu, plánování i vyhodnocování PPC kampaní. Probíráme obsah, strategii, kreativu, vyhodnocování i rozpočty. PPC reklama – Facebook, Instagram, Google Ads, Sklik. BONUS: Videonávod- kompletní nastavení konverzní reklamní kampaně FB/IG.
6) Analýza, měření a vyhodnocení kampaní:
Nastavení a sledování klíčových metrik a analýza výsledků kampaní. Vytváření reportů pro prezentaci úspěchů a navrhování dalších kroků pro optimalizaci marketingových aktivit. Monitorování klíčových ukazatelů výkonu (KPI) a analýza dat pro optimalizaci kampaní. Google Analytics, UTM parametry – Vyhodnocení je základem pro další úspěšné opakování kampaní.
Kompletní moduly s videonávody a úkoly se otevřou hned na začátku kurzu.
Skupinový mentoring a brainstorming budou každé pondělí živě na Zoomu.
Praxe a coworking bude každé úterý živě. Podíváme se na vaše dílčí kroky a dostanete zpětnou vazbu a doporučení.
Ke všem materiálům máte přístup po dobu 1 roku od zakoupení kurzu.
Program je skupinový s maximální podporou a zpětnou vazbou, neobsahuje však můj čas mimo skupinu.
Jak bude vše probíhat
Samostatné moduly s videonávody a úkoly se otevřou hned na začátku kurzu.
Skupinový mentoring a brainstorming budou každé pondělí živě na Zoomu.
Praxe a coworking bude každé úterý živě. Podíváme na vaše dílčí kroky a dostanete zpětnou vazbu a doporučení.
Ke všem materiálům máte přístup po dobu 1 roku od zakoupení kurzu.
Program je skupinový s maximální podporou a zpětnou vazbou, neobsahuje však můj čas mimo skupinu.
Bonusy
Našlapané bonusy, které vám pomohou nejen při tvorbě kampaní.
Poprvé v tomto běhu je součástí i samostatný kurz
Perfektní prodejní stránka
Celkem 12 bonusů od specialistek, díky kterým je kurz opravdu komplexní
1) Právo v online podnikání – co je dobré znát – Mgr. Mária Chvajová Staňková
2) Háčky a titulky pro kampaňové e-maily a newsletter – Evča Votápková
3) Základy práce s Canvou – Lucie Zimmerová
4) Podnikatelský mindset a práce s myslí – Blanka Loudová
5) Technikálie a technická podpora v průběhu kurzu – Šárka Bolcková
6) Identifikovaná osoba – vznik, přihlášení a potřebné formuláře – Ing. Markéta Blažková
7) Tvorba obsahu s AI – Ing. Kristýna Vosyková
8) Notion – založení a nastavení aplikace se šablonou – Ing. Lucie Kátilová
9) Copynávod: Jak na sekci „O mně“ – Božena Mikulová
10) Grafické minimum pro perfektní prodejní stránku . Bc. Simone Štreklová
11) Kompletní nastavení konverzní reklamní kampaně FB/IG – Ing. Sandra Woiwode
12) Video pro podnikání od A do Z – Ing. Kristýna Vosyková
Reference
Co říkají účastnice kurzu?
Na kampaň jsem připravená
Na kurz jsem šla ve chvíli, kdy jsem měla pár kampaní za sebou, ale pořád mi tam něco chybělo a chtěla jsem se zlepšit – udělat pořádný skok. Navíc se mi kurz hodil i termínově, kdy jsem si plánovala konkrétni kampaň s jasným termínem na můj program. Vycházela jsem z minulých zkušeností, ale Sabča mi dala jasný obraz toho, kde přesně jsem chyby dělala, co opravit a jak se na situaci připravit. Videa nebyla okecávací, ale jasná, stručná, rovnou k věci a vše podstatné. Vynikající byla i Sabči osobní podpora na ZOOMu, kdy jsme procházeli nejen naše otázky, ale dostávaly i zpětnou vazbu na náš pokrok. Vždy jsem měla pocit, že mne posouvá a jsem fakt na kampaň připravená.
Kristýna Vosyková
Byl to pro mě přelomový program
Tak, jak se mezi podnikatelkami bavíme o přelomových programech a kurzech, tenhle byl pro mě jedním z nich. Díky tomuto kurzu jsem konečně opravdu POCHOPILA, jak má být kampaň k online kurzu poskládaná, co vše má obsahovat. A to pěkně krok za krokem.
Pochopit celý ten proces se mi povedlo díky skvěle vedeným a uspořádaným lekcím i díky nadstandartní podpoře v našich společných setkáních.
Za sebe naprosto doporučuji a velmi děkuji!
Milena Kořínková
Vše co potřebuješ k prodejní kampani na jednom míste
Byla to jízda. 🙂 Tři měsíce nabité informacemi, podporou, spoustou bonusů a návodů na všechno. Vše co potřebujeme k prodejní kampani vědět a báli jsme se zeptat.
Sabča je velkým odborníkem v tomto oboru, přitom má lidský srozumitelný projev i pro člověka, který je mimo. Vždy dovede zklidnit paniku a nasměřovat správným směrem. Chrlí jeden nápad za druhým, které dávají smysl.
Z tohoto kurzu budu čerpat celý život pro svůj online i offline byznys.
Klára Vacková
Moje příští kampaň bude úspěšná
Pokud plánuješ online kampaň, kurz Prodejní marketingová kampaň se Sabčou je super volba. Dostaneš checklisty, abys věděla, co je třeba nachystat a na co nezapomenout. Všechny kroky v kampani Ti Sabina vysvětlí a pokud budeš kampaň připravovat přímo v průběhu kurzu, dostaneš kvalitní zpětnou vazbu na to, co nachystáš – ať už to jsou maily, prodejka nebo i grafika pro reklamu. Po kurzu se Sabi jsem ji jistá, že má další kampaň bude úspěšná a fakt se na ní těším.
Markéta Vávrová
Dostala jsem víc, než za co jsem zaplatila
Do Kampaňového kurzu jsem se přihlásila po absolvování kurzu o prodejce, protože mi Sabina osobně, ale také způsob jakým věci vysvětluje, velmi konvenuje. Sabča se s věcmi nepáře, na druhou stranu je schopna se během relativně krátké doby dostat k jádru věci a velmi lidsky a pochopitelně to vysvětlit. Prodej a kampaně pro mne vždycky bylo na hranici s magií – „jako jasně, že to někdo zvládá, ale já to určitě nebudu“. Díky tomuto kurzu jsem se naučila vidět věci v těch správných souvislostech a taky to, že příprava kampaně není žádná raketová věda. Nevím, jestli si kampaně budu užívat a dělat je sama i v budoucnosti, ale vím, co k nim potřebuji, jak chci, aby vypadaly, jaké mají mít výsledky, a s tímto se už externí spolupráce hledá daleko snáz. Absolutní prozření jsem zažila, když nám Sabina vysvětlovala práci se statickými a aktivními bonusy. Vím, že to pro některé nemusí být tak zásadní, ale pro mne to znamenalo porozumět tomu, proč nemám takové výsledky, které bych mít mohla. Všeobecně každý modul byl přínosný, a i kdybych to všechno věděla už předtím, tak bych do kurzu stejně šla jenom proto, abych se dozvěděla o časové posloupnosti a plánování samotné kampaně.
Upřímně si myslím, že jsem dostala mnohem víc než, co jsem si zaplatila. Sabi, obávám se, že se mne jen tak nezbavíš 🙂 S lidmi jako jsi Ty je radost spolupracovat. Děkuji!
Tereza Žáčková Motalová
Co říkají účastnice prvního běhu Kampaňové přípravky?
Do kampaňové přípravky jsem se přihlásila po absolvování kurzu o prodejce, protože mi Sabina osobně, ale také způsob jakým věci vysvětluje, velmi konvenuje. Sabča se s věcmi nepáře, na druhou stranu je schopna se během relativně krátké doby dostat k jádru věci a velmi lidsky a pochopitelně to vysvětlit. Prodej a kampaně pro mne vždycky bylo na hranici s magií – „jako jasně, že to někdo zvládá, ale já to určitě nebudu“. Díky tomuto kurzu jsem se naučila vidět věci v těch správných souvislostech a taky to, že příprava kampaně není žádná raketová věda. Nevím, jestli si kampaně budu užívat a dělat je sama i v budoucnosti, ale vím, co k nim potřebuji, jak chci, aby vypadaly, jaké mají mít výsledky, a s tímto se už externí spolupráce hledá daleko snáz. Absolutní prozření jsem zažila, když nám Sabina vysvětlovala práci se statickými a aktivními bonusy. Vím, že to pro některé nemusí být tak zásadní, ale pro mne to znamenalo porozumět tomu, proč nemám takové výsledky, které bych mít mohla. Všeobecně každý modul byl přínosný, a i kdybych to všechno věděla už předtím, tak bych do kurzu stejně šla jenom proto, abych se dozvěděla o časové posloupnosti a plánování samotné kampaně. Upřímně si myslím, že jsem dostala mnohem víc než, co jsem si zaplatila. Sabi, obávám se, že se mne jen tak nezbavíš 🙂 S lidmi jako jsi Ty je radost spolupracovat. Děkuji!
Tereza Žáčková Motalová
Life coach a školitelka Pravidel úspěchu
S referencí pro Sabinu jsem si dala na čas..
Protože jsem chtěla zažít při své kampani výsledky její Kampaňové přípravky přímo v akci.
A mohu říci, že tak, jak se mezi podnikatelkami bavíme o přelomových programech a kurzech, tenhle byl pro mě jedním z nich.
Díky tomuto kurzu jsem konečně opravdu POCHOPILA, jak má být kampaň k online kurzu poskládaná,
co vše má obsahovat, jak si spočítat vše časově dopředu, jaké pomocné prostředky použít a vytvořit. A to
pěkně krok za krokem.
Pochopit celý ten proces se mi povedlo díky skvěle vedeným a uspořádaným lekcím i díky Sabinině
nadstandartní podpoře v našich společných setkáních i při osobních konzultacích.
Za sebe naprosto doporučuji a velmi děkuji!
Milena Kořínková-Čaromila
Celostní fyzio a aroma terapeutka
Hodnota kurzu je více než 100 000,-
Cena kurzu je 32.987,-
Cenu můžete uhradit i na splátky (informace najdete v nejčastějších otázkách níže).
Při schválení dotací je doplatek z vaší strany pouze 5.938,-
KÓD kurzu: 142 024 018 254
KE KURZU S DOTACÍ
Podmínkou je mít vlastní projekt, službu či nabídku. Pokud máte cokoli teprve namyšleného, napište, řeknu vám, zda je pro vás program vhodný. Záleží v jaké fázi se váš byznys právě nachází.
Pro čerpání dotací je třeba splnit minimum účasti 80% tedy 40 hodin celkem.
Zvažte prosím své časové možnosti, v případě, že se nechcete účastnit praxí, zvolte variantu bez dotací od ÚP.
Praxe budou probíhat na společném Zoomu, kde se mě můžete rovnou doptat na vše potřebné.
Pro více informací mě kontaktujte: info@sabinahrabovska.cz
Cenu můžete uhradit i na splátky (informace najdete v nejčastějších otázkách níže).
Ano. V kurzu se vše naučíte krok za krokem. Od plánování, přes principy až po prodej.
Všechna praktická videa, videonávody a materiály najdete v členské sekci na webu. Ke kurzu je i FB skupina, kde budeme brainstormovat a upravovat vaše dílčí kroky v kampani.
Živá vysílání budou přes ZOOM.
Moduly jednotlivých týdnů se otevřou všechny hned na začátku kurzu. V pondělí nás čeká společný mentoring a brainstormin. V úterý praxe a coworking, kde máte prostor na vaše dotazy i zpětnou vazbu na hotové úkoly.
Kurz startuje 1. 12. 2024.
Ano, platbu lze rozdělit na 3 splátky. Chcete-li splátky, napište mi na info@sabinahrabovska.cz
Ano, v kurzu jsou technické návody, a nově i technická podpora v průběhu. Čekají vás technické cally a kompletní podpora.
Kurz trvá 10 týdnů a intenzivní podporu budete mít po celou jeho dobu.
Váháte, zda je kurz pro vás? Napište mi na info@sabinahrabovska.cz
Každé pondělí mentoring od 13:00 – 15:00 hodin.
V úterý praxe a coworking od 9:00 – 11:30 hodin.
Termíny:
Zahájení kurzu, výběr projektů
1.12.2024
2. 12.2024 – mentoring
3. 12. 2024 – praxe
9. 12. 024 – mentoring
10. 12. 2024 – praxe
VOLNO
6. 1. 2025 – mentoring
7. 1. 2025 – praxe
13. 1. 2025 – mentoring
14. 1. 2025 – praxe
20. 1. 2025 – mentoring
21. 1. 2025 – praxe
27. 1. 2025 – mentoring
28. 1. 2025 – praxe
3. 2. 2025 – mentoring
4. 2. 2025 – praxe
10. 2. 2025 – mentoring
11. 2. 2025 – praxe
17. 1. 2025 – mentoring
18. 12. 2025 – praxe
24. 2. 2025 – mentoring
25. 2. 2025 – praxe
28. 2. 2025 – Závěrečný call
Živé workshopy: Termíny budou doplněny!
1) Masterclass plánování
2) Právo v online podnikání
3) Tvorba obsahu s využitím AI
4) Mindsetový workshop
5) Prožitkový workshop
Závěrečný společný Zoom a vyhodnocení připravených kampaní: 28.2.2025.
Podnikání, obchodu a službám se věnuji od roku 2010. Měla jsem možnost vyzkoušet si zaměstnání, být externistkou i všemožné typy spoluprací. Mé „doma“ je na volné noze, kdy mohu svou expertízou, znalostmi i schopnostmi podpořit růst svých klientů a jejich byznysu.
Mám zkušenosti z korporátu, firem i start-upu, a ráda se zapojuji při tvorbě nových projektů i podpoře těch vzdělávacích a charitativních. Jako multipotenciálka se zapojuji dost a taky na dosti různých místech a projektech. A to mě baví.
Podnikání, obchodu a službám se věnuji od roku 2010. Měla jsem možnost vyzkoušet si zaměstnání, být externistkou i všemožné typy spoluprací. Mé „doma“ je na volné noze, kdy mohu svou expertízou, znalostmi i schopnostmi podpořit růst svých klientů a jejich byznysu.
Mám zkušenosti z korporátu, firem i start-upu, a ráda se zapojuji při tvorbě nových projektů i podpoře těch vzdělávacích a charitativních. Jako multipotenciálka se zapojuji dost a taky na dosti různých místech a projektech. A to mě baví.
1.
Tvoření prodejní kampaně vám pomůže lépe pochopit a efektivněji aplikovat základy marketingu, jako je cílení, komunikace a prodej vašemu ideálnímu klientovi.
2.
Cílem prodejní kampaně je přesvědčit ideální klienty, aby si koupili vaše zboží nebo služby. Pokud je vaše kampaň strategicky navržena a provedena, může zvýšit prodeje a zisk.
3.
Tvoření prodejní kampaně vyžaduje schopnost jasně a účinně komunikovat s vašimi ideálními klienty. V kurzu se naučíte efektivní komunikaci, kterou využijete v kampaních i celém podnikání.
4.
Pokud se naučíte tvořit účinné prodejní kampaně a efektivní komunikaci, získáte konkurenční výhodu a lépe se na trhu prosadíte.
5.
Pochopení principů prodeje, marketingu, komunikace a tvorby kampaní je skvělou investicí do vašeho podnikání. Můžete tyto dovednosti využít při vytváření nových produktů nebo služeb a při rozšiřování vaší podnikatelské činnosti.